Tavataan myös etänä!

Via tarjoaa viittomat puheen tukena- ja viittomakielen opetusta ja koulutusta ympäri Suomea. Nyt meillä on siihen entistä laajemmat mahdollisuudet, kun Business Finlandin tuella kehitämme etäkoulutuspalveluitamme. Etäopetusprojektin puitteissa olemme muokanneet erilaisia kurssikokonaisuuksiamme etäyhteyksin toteutettaviksi, testanneet etäyhteysohjelmia ja oppimisalustoja ja kouluttaneet opettajiamme. Kuinka luontevasti visuaalinen viestintä videoyhteyden välityksellä onnistuukaan!

Etäkoulutuksiin voi osallistua mistä päin Suomea (tai maailmaa!) tahansa - tarvitaan vain nettiyhteys ja laite, jolla otetaan ääni- ja kuvayhteys opettajaan. Opiskelijan ja opettajan aikaa säästyy, kun matkustamista on vähemmän. Näin voimme myös palvella entistä useampia asiakkaita.

Tähänastiset kokemuksemme etäkoulutuksista ovat lupaavia. Ja mikä tärkeintä: kun oppiminen ei aina ole mahdollista livenä, mahdollistamme sen etänä!

"Helppoa, kun voi osallistua mistä vain! Pienryhmässä opetus kohdistettiin oppijan tasolle. Etäopetus mahdollistaa taitojen ylläpitämisen ja yhteyden säilymisen muihin viittojiin myös poikkeusoloissa."

Vian viittomakioskille osallistunut

Nähdään linjoilla!