Kehitä Viaa - kommentoi blogissa!

Palveleva, asiantunteva, luotettava ja hyödyllinen

Näillä sanoilla, te hyvät asiakkaamme ja yhteistyökumppanimme, kuvailitte Vian toimintaa kyselyssämme syksyllä 2013. Olemme iloisia ja nöyrän kiitollisia, että olemme onnistuneet vaativassa asiakaspalvelutyössämme!

Aina on kuitenkin vara parantaa. Kyselyssä toivoitte meiltä lisää tiedotusta toiminnastamme. Meillä on ilo vastata tähän haasteeseen kaikille avoimen, kaksikielisen blogin muodossa. Kerromme Viassa tehtävästä perus- ja kehittämistyöstä noin kerran kuukaudessa julkaistavilla kirjoituksilla ja viitotuilla videoilla.

Viassa panostetaan laatuun. Se tarkoittaa, että tulkkiemme ja opettajiemme työhön kuuluu paljon muutakin kuin tulkkausta ja opetusta. Ammattitaitoa voi ja pitää jatkuvasti kehittää, ja meillä Viassa on siihen monenlaisia apuvälineitä. Tästä oiva esimerkki on tänä syksynä 10-vuotisjuhliaan viettävä Vian termipankki. Kati Lakner kertoo ensimmäisessä blogi-kirjoituksessa termipankin synnystä, käyttötavoista ja termityön tavoitteista.

Blogin löydät täältä. Tervetuloa kommentoimaan, kyseenalaistamaan ja kehittämään Vian palveluja!